Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 31 oktober 2010 21:35

HELA DAGEN:
Idag har jag haft en av de jobbigaste dagarna någonsin.. Jag har varit så sjuk så jag inte vetat vad jag heter. Vi hade jättetrevligt igår och det blev två glas vin men imorse vaknade jag av århundradets migränanfall.. Jag har varit så dålig, har inte orkat lyfta huvudet från sängen.. Andra dagen på jobbet och jag ringde och sjukskrev mig på telefonsvararen. Jag skäms så otroligt mycket... Jag ska jobba imorgon så jag får gå dit med svansen mellan benen och förklara läget...


Det måste ju ha varit vinet, kroppen är väl känslig nu när jag gått ner så mycket. Inte trodde jag att två glas rödvin (långsamt druckna med mat och massor av vatten) skulle göra detta. Jag insåg en sak dock, jag har inte haft en ordentligt migränanfall sen jag började med itrim. Det är ju helt otroligt. Någon gång i månaden brukar jag få migrän (inte sånna här anfall, det händer högst en gång om året om ens det) men det har varit lugnt.


Ja, sjuk har jag varit i alla fall. Klockan är nu nästan tio på kvällen och nu har jag fått i mig lite soppa och vatten. Vilken hemsk dag!! Usch och fy!!


Steg: Ungefär 4 st eller så...

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad:  0 minuter skulle jag tro..

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards