Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Dag 125

Av Lisa-Marie - 26 oktober 2010 09:33

MORGON:
Upprymd idag! :) Idag ska jag på informationsmöte med itrim angående ett jobb! Jättespännande och håll tummarna för mig!!! Har varit uppe halva natten och jobbat och jag kan nog anse mig klar med en av de sidorna jag håller på med. Skönt att bli av med den. Var ute med vovven i kylan och åt en chokladbar till frukost.. Gott gott!


LUNCH:
Färdig för att åka till itrim. Ätit lunch, blev en fläskkotlett med sallad. Så gott så! Sitter hysteriskt och letar vinterdäck till bilen, hurra! :) Men men, det fixar sig! Ska sätta mannen på att leta istället för snart behöver jag åka.


UPPDATERING: Wooohoooo! Jag ska börja jobba som motionsledare på itrim :) Det ni! Så nu börjar introduktion och efter Indien ska jag på kurs för att lära mig allt :)


EFTERMIDDAG:
Ja, nu är jag på gott humör :) Har ätit en chokladbar och vi har fixat däck till bilen.. Givetvis gick det åt skogen först så vi var tvungna att betala 1500:- för däcken MEN det löste sig.. Nu ska vi träffa en potentiell köpare snart.. Hörs snart igen :)


MIDDAG:
Bilen är såld, dock för lite mindre än jag tänkt mig men jag är så otroligt trött på den att det var skönt att den försvann ur mitt liv.. :) Trist men sant! Så nu är det ett avslutat kapitel i mitt liv (bilen alltså). Och nu fortsätter jag mot nya saker som ska betas av från min "att göra" lista.. Jag är såååå glad över mitt nya jobb (som jag inte börjat ännu haha).. Jag är så glad över detta!!


Steg: 7954 

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad: 30 minuter

 
 
Ingen bild

Carola Ekvall

26 oktober 2010 10:01

Hej!
Jag blir så glad för din skull! Håller mina tummar att allt går bra på mötet med Itrim.

Kram Carola

 
Lisa-Marie

Lisa-Marie

26 oktober 2010 11:02

Tack så jättemycket :)
Jag skriver mer sen om hur det gick!

Kram!

http://mimitosvikt.bloggplatsen.se

 
PhD

PhD

26 oktober 2010 11:14

Din positiva energi och stora framgångar med programmet skulle inspirera andra Itrimkunder. Hoppas verkligen de är smarta och anställer dig! Kram och lycka till!

http://komitrim.blogg.se

 
Ingen bild

Carola Ekvall

26 oktober 2010 16:13

Åh vad roligt! Stort grattis!
Då kan du få inspirera mig lite grann och försöka få mig att tycka cirkelträningen är rolig! ;-)

 
PhD

PhD

26 oktober 2010 16:23

Jättegrattis!

http://komitrim.blogg.se

 
Lina

Lina

26 oktober 2010 16:37

Åh så härligt! Stort grattis! Det förtjänar du verkligen och det kommer säkert passa dig perfekt :)
Kram Lina

http://linasitrimresa.blogspot.com

 
Julia, Itrim Sverige

Julia, Itrim Sverige

26 oktober 2010 16:43

Nämen, vad roligt att du ska börja på Itrim! Grattis!

http://www.itrim.se

 
Lisa-Marie

Lisa-Marie

26 oktober 2010 18:46

Hej alla glada!

Tack för alla positiva kommentarer! :) Jag är jätteglad och det känns riktigt bra! På fredag är första dagen jag ska jobba bredvid någon :) Jag ska faktiskt jobba bredvid min hälsorådgivare haha..

Carola: Javisst! :) Kom förbi sen när jag börjat på riktigt haha..

Stor kram!
Lisa-Marie

http://mimitosvikt.bloggplatsen.se

 
Amelie

Amelie

26 oktober 2010 20:01

Låter som ett perfekt jobb för dig, och STORT grattis till det! =)

http://thereturnofamelie.blogspot.com

 
Sussie

Sussie

26 oktober 2010 20:42

Stort grattis till jobbet! Kommer passa dig perfekt!
Kram

http://itrimsussie.blogspot.com

 
Monika

Monika

26 oktober 2010 23:12

Stort grattis till jobbet! Det kommer passa dig perfekt och du kommer inspirera alla kunder du möter! Hurra!

http://365dagarsresan.blogspot.com

 
Lisa-Marie

Lisa-Marie

27 oktober 2010 09:48

Tack igen allihopa! Jag är superglad, verkligen!!

Känns som att mitt liv bara blir bättre och bättre just nu!! *Peppar peppar*

Kram på er allihopa och tack för allt stöd!!

http://mimitosvikt.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Åssa

27 oktober 2010 10:45

Men va´kul! Du kommer bli super i den rollen, med all din glädje, positivitet och energi. Itrim Haninge har gjort ett riktigt klipp!
Jättegrattis tjejen!
Måste bara få fråga dig, vart i Indien ska du?
Själv åker jag den 13/11 och ska besöka Mumbai, Pune o Goa. I Mumbai och Pune ska jag jobba, o i Goa ska jag bara semestera o ha det bra. Så jag lär nog behöva lite motionsinsspiration när jag kommer hem! Indisk mat är förödande god...
//Åsa

 
Lisa-Marie

Lisa-Marie

27 oktober 2010 11:20

Hejsan Åsa!
Ja, det ska bli superkul! Vi åker den 6-17/11 till Mumbai. Vi åker ett helt gäng och vi ska på bröllop så det ska bli jättehäftigt!! :) Jag lär behöva lite extra motion sen när jag kommer hem också haha..

Kram på er!

http://mimitosvikt.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Therese

27 oktober 2010 11:22

Halloj. Å vad skoj att läsa om att du har fått jobb på itrim! Stort grattis! Du är verkligen värd det och jag tror att du kommer passa toppen som en motionsledare. Du är en härlig inspiration! Ha en härlig dag :-) KRAM PÅ DIG

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu nå...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards