Alla inlägg den 16 september 2010

Av Lisa-Marie - 16 september 2010 09:20

MORGON:

Ja, jag vill ju börja med att nämna att min vikt jag skrev för två dagar sedan var den jag vägde mig på itrim. Både startvikten på 93,6kg och vikten i tisdags på 73,1kg är gjorda på itrim. Min våg hemma visar ju inte det som deras våg visar. Bara så ni inte undrar om jag gått upp haha :)

Känns fortfarande otroligt bra! Funderar på att äta min första måltid till lunch *känner mig otålig*.. Vi får se! Jag ska till gymmet på dagen och sen promenera. Måste verkligen studera idag också. Jag kan inte förstå att mina 12 veckor är över.. De är klara, nu är en ny del av mitt liv på väg! Helt otroligt..

För er som inte läste sent igår så har jag nu lagt ut min kokbok, den är givetvis inte klar och recepten är inte testade efter att jag konverterat de (från min förra kokbok) men det ska göras. Den ligger här www.lisamariechandler.se/kokbok


LUNCH:
Fullt ös här nu :) Blev ingen mat till lunch men sen så! Jag tog en powerwalk till gymmet och sen gymmade jag och sen en powerwalk hem igen :) Känns bra! Var ganska skönt och absolut något jag kommer göra igen.. Det blev ungefär 8,5km eller något sånt.. Har lagt in mina mått nedan nu också. Nu ska jag studera lite igen, snart har jag hunnit med det mesta!


EFTERMIDDAG:
NU blev det kycklingsallad, kokade lite kyckling och "slet" den i remsor och blandade sedan med en härlig grönsallad, gud vad gott! UNDERBART! :) Helt otroligt vad mycket smak! Men OJ vad mätt jag blev.. :) Riktigt roligt att känna att man blir supermätt av ingenting... :) Nu ska vi till IKEA med två av våra vänner, min styvsyster ska vara hundvakt och sen min pappa!


MIDDAG:
Har nu blivit en riktigt sen kväll, trist att jag inte hunnit uppdatera i tid.. Hann inte smaka moussakan igen, det blev en chokladbar som pappa hade (han går också på itrim men jämnviktar). Det är verkligen inte meningen att jag ska smaka den där moussakan haha.. Ser fram emot imorgon när det blir mer mat och Zumba :)


Vikt: 73,6kg (-20)

Arm: 29 cm (-6)

Bröst: 95 cm (-17)

Bröstkorg: 81 cm (-14)

Mage: 92 cm (-20)

Höft: 94,5 cm (-13,5)

Lår: 61,5 cm (-8,5)

Knä: 36,5 cm (-5,5)


Steg: 12534

Gym: 30 minuter

Promenad: 1 timme


Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards