Alla inlägg den 17 september 2010

Av Lisa-Marie - 17 september 2010 09:03

MORGON:
Och en ny morgon har brett ut sig här i min lägenhet.. Ligger och har ont i magen, det är min tid i månaden.. Så jag känner mig utslagen, tänker göra det en stund  och sen gå ner med hunden och sen träna Zumba.. Ska bli jätteroligt! Ska försöka vara duktigare på att skriva i bloggen idag, det har ju varit lite fram och tillbaka de senaste dagarna då jag haft så mycket att göra :)


LUNCH:

NU har jag ätit moussaka till lunch, hmm... Jag vet inte riktigt, kändes väldigt mastigt.. Samma konstiga textur som chilin. Det är den som jag inte riktigt gillar med chilin, men helt ok smak, men det känns faktiskt som en lite mindre kryddig chili. Min storfavorit är ändå couscousen :) Gott gott!

Ska vila en stund till då jag fortfarande har ont i magen men jag jobbar samtidigt, sen blir det Zumba och promenad :)


EFTERMIDDAG:

Ätit chokladbar, dansat Zumba och promenerat! Härligt! Känns skönt att allt är avklarat :) Känner mig såååå härligt trött nu! Kan inte förstå hur jag klarade mig utan motion tidigare! Härligt är vad det är! Nu ska jag studera och jobba!


MIDDAG:
Och så den andra måltiden sen jag började upptrappningen, kokt torsk och kokta grönsaker. Inte lika mumsigt som igår (är inte superförtjust i kokt torsk utan något haha) men det var gott ändå! :) Känns nyttigt och fräscht med grönsaker.. Det är ju ett tag sedan haha.. Frystorkat, smoothies och chokladbarer är inte riktigt samma sak som riktig mat :)


Haft en mysig dag! Ska gå och sätta mig i soffan och gosa med min man och katterna och titta på en bra film!


Steg: 11965

Gym: 0 minuter

Promenad: 40 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards