Alla inlägg den 25 september 2010

Av Lisa-Marie - 25 september 2010 08:00

MORGON:
Upp supertidigt för att åka till Borlänge Badmintonhall där utställningen är. Inser snabbt att det inte finns någon uppkoppling alls så jag kan inte blogga. Inte en enda mobiltelefon fungerade där inne heller så mitt bloggande blev uppskjutet hela helgen tyvärr. Sitter nu och för in allt i efterhand :)


LUNCH:
Träffat mycket trevliga människor och det är roligt att träffa folk som jag inte träffat på jättelänge! Riktigt roligt! Lugn morgon med mycket kaffe och sen fullt ös! Vi har verkligen glömt massor av saker! Nu är det jag som måste göra en lista som jag får bocka av nästa gång.. Har ingen hårborste så det får vi shoppa ikväll.


EFTERMIDDAG:

Nu är det lugnt. Vi har haft några riktigt fina katter här för fotografering.. :) Jag älskar verkligen mitt jobb dessa dagar! Är otroligt roligt!


MIDDAG:
Ja, här gick det åt skogen kan jag säga.. Skulle på en trevlig italiensk restaurang men gick förbi en trevlig Kinakrog och så poff sa det så satt vi och åt Kinamat.. Jag kan säga att det inte gick i handfastmetoden tyvärr.. Ja, som sagt.. Nu är det svårt! Jag måste plocka upp motivation och vilja igen.. Jag var så oförberedd på det här liksom. Jag har varit så strikt och motiverad hela tiden att nu när jag haft problem med sug OCH att jag inte mått bra så har det sjunkit.. Upp igen och kämpa!


Steg: 8092

Gym: 0 minuter

Promenad: 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards