Alla inlägg den 26 september 2010

Av Lisa-Marie - 26 september 2010 08:00

MORGON:
Idag är jag sliten, känner mig riktigt trött.. MEN jag är glad och ser fram emot en dag i kattens namn :) Många vackra katter som bara väntar på att bli fotograferade! Idag kommer en vän som jag inte träffat på riktigt länge kommer idag, ser verkligen fram emot det!


LUNCH:
Nu har jag några kissar, lite lugnare idag. Kul att träffa min vän! Det var riktigt trevligt, har gått runt lite och minglat och tittat på kattsaker. Det finns många "affärer" som säljer fina saker på dessa utställningarna. Alltid roligt att titta på.


EFTERMIDDAG:

Idag har det verkligen varit segt.. Inte så mycket har hänt kan man ju säga... DOCK så fick jag in min väns son på 9 månader i fotostudion :) Riktigt roligt att fota honom, det blir ju lite roligt med variation från katterna!

 


MIDDAG:
Lång väg hem, jag körde nästan hela vägen. Min man behövde plugga i bilen så jag satt och filosoferade och var trött.. Måste uppdatera mina glasögon, jag ser så väldigt dåligt i de jag har nu. Det är jättejobbigt att köra när man inte ser text etc. Vi åkte till våra vänner och stannade en liten stund och umgicks när vi hämtade vovven. Saknade verkligen henne! Sen kom vi hem till ett par längtande katter, mamma var kattvakt!


Nu ska vi sova och vi båda är otroligt trötta!


Steg: 7543

Gym: 0 minuter

Promenad: 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards