Alla inlägg den 21 september 2010

Av Lisa-Marie - 21 september 2010 10:19

MORGON:

Ja, idag mår jag likadant som igår.. Tror nog att jag börjar bli sjuk.. Det blir till att vila idag också tror jag.. Jag vill ju inte bli mer sjuk och träna hårt utan man hoppas ju att det passerar förbi lite obemärkt.. Idag vaknade jag med suget efter gottiga saker.. Fy och usch, detta måste jag nog tampas med ett tag tror jag.. Jag tror att man måste gå igenom den fasen också.. Bara att stå emot och försöka ta sig igenom..


LUNCH:
Har nu ätit en chokladbar och druckit lite svart kaffe :) Gott gott! Försökte hitta något peppande och motiverande som inte gick ut på att jag har ont i kroppen.. Så jag rev ut hela garderoben på golvet. Satte mig ner och sorterade.. Länge :) Så nu har jag en IKEA kasse som ska till soppen, en IKEA kasse som ska ges bort (för stora kläder) och en IKEA kasse med kläder som ska ner till källaren. HÄRLIGT att kasta ut en massa stora kläder.. VILL INTE tillbaka dit! Aldrig.. Så nu känns det som att jag vunnit lite grann :) Underbart!!


EFTERMIDDAG:
Har legat och vilat och sjusovit lite.. Trött som attan.. Orkar inte riktigt med någonting förutom vila och titta på film.. :)


MIDDAG:
Har sovit bort tiden.. :) Mår verkligen inge bra.. Ont i huvudet.. Trött.. Usch, roligt att bli sjuk nu när allt ska bli bra!


Jag ska lägga mig en stund nu..

Kram på er alla som fortfarande läser och hänger med!


Steg: 6579

Gym: 0 minuter

Promenad: 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards