Alla inlägg den 29 september 2010

Av Lisa-Marie - 29 september 2010 08:56

MORGON:
Ännu en fin dag :) Hann faktiskt med Zumba igår kväll. Duktiga jag! Känns bra, idag får vi se om jag hinner till gymmet. Samma visa som igår, mannen ska jobba, gå till skolan och sen prov. Fullt ös medvetslös alltså! Det känns som att livet har kommit och knackat mig på axeln och hänger över mig. Känner mig otroligt stressad över att jag inte hinner något. Tror att det var bra att jag körde mina 12 veckor på sommaren. Hade aldrig hunnit träna så mycket om det var nu.


LUNCH:
NU ni har jag varit på gymmet och kämpat! Härligt kändes det! :) Man känner på en gång att man saknat det! Känns jättejobbigt att det är så mycket just nu..

MEN, nu känns det som att jag är på banan igen. Nu äter jag som jag ska och rör på mig som jag ska. Motivationen kryper tillbaka :)


EFTERMIDDAG:
Lång promenix med vovven och mannen :) Härligt! In i skogen och röja.. Sen har jag planerat vilken mat det ska bli ikväll.. Torsk och äggsås med blomkålsmos.. Mmm... :) Sitter och jobbar och står i som sjutton! Vill vila nu...


MIDDAG:
Trött som sjutton! Åt en god middag.. Försökte mig på att ändra ett recept med torsk och äggsås så att det fungerar med itrim. Tyckte det blev ganska bra. Gott med lite firre :) Behövdes, har inte blivit någon fisk alls trots att jag tänkt äta fisk i massor när jag började äta, tanken är god! Nästa gång blir det lite lax på spenatbädd.. Om några dagar skulle jag tro. Det var mycket enklare förrut, under mina 12 veckor.. Som man längtar tillbaka.. :) Helt sjukt hur människans psyke fungerar egentligen... När man har det ena vill man ha det andra.. :) Aldrig nöjd eller hur var det nu?


Steg: 10865

Gym: 30 minuter

Promenad: 1 timme

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards