Alla inlägg den 18 september 2010

Av Lisa-Marie - 18 september 2010 09:05

MORGON:

Har nu vaknat till liv denna lördagsmorgon, vi skulle egentligen åkt på hundutställning idag men vovven är fortfarande inte 100% och jag vill inte utsätta henne för smittrycket på en utställning där det är mycket hundar om hon inte är 100%. Det blir mys och vilodag för henne istället. Hon fick ju röja och leka med pappas hund i torsdags, det får räcka :)

Idag blir det gym och promenad också, har ont i huvudet idag dock så det får vänta en liten stund.. Men sen så är det fullt ös medvetslös som gäller!


Förresten, jag får nu berätta att jag ska bli faster i Februari!!!   Det ni! Snacka om att jag kommer bli världens bästa faster (har själv velat ha barn sen jag var 14år ungefär men det har inte passat in eller fungerat men längtan finns och är otrooooligt stor).. Men nu får jag bli faster istället.. :) Underbart!


LUNCH:
Har nu varit fantastiskt duktig och promenerat till gymmet (itrim) och gymmat och sen promenerat hem. De sista 15 minutrarna hemåt så spöregnade det, jag älskar verkligen att promenera när det regnar, jag blir så barnsligt glad och bara ler.. Älskar vatten :) Folk tycker väl att jag är galen men det är underbart att känna vattendropparna i ansiktet och ljudet när regnet slår i backen.. Så när jag kom hem så var jag barnsligt glad och åt en chokladbar och tog en dusch.. HÄRLIGT! Känner mig så glad nu!


EFTERMIDDAG:
Har nu ätit ännu en chokladbar idag :) Jag kände för det verkligen! Ser såååå fram emot ikväll, ska äta kyckling idag igen.. Ska skippa en knytnäve med grönsaker och äta ett äpple.. *dreggel*

Mumsigt med mat! Längtar verkligen! Och jag längtar verkligen tills nästa vecka när jag får äta 2 gånger om dagen.. Wow! Det känns riktigt spännande nu när det "riktiga" livet med mat sätter igång.. Det är ju inte riktigt på riktigt ännu men på väg i alla fall :)


MIDDAG:
Så har man ätit middag, grönsalladsblandning, kokt broccoli och kyckling.. :) Mmmm.. Kycklingen gjorde mannen och den var sååå god! God kryddning!!! Det är verkligen härligt nu när vi kan äta tillsammans på kvällarna. Det blir ju inte samma sak när jag inte äter :) Har saknat att äta middag och mysa, prata och umgås under middagen. Men nu är vi igång igen, gott gott gott!!!!

Imorgon ska vi till mamma så då blir vi bjudna på middag, är helt övertygad om att det blir gott gott då också!


Steg: 10595

Gym: 30 minuter

Promenad: 1 timme

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards