Alla inlägg den 27 september 2010

Av Lisa-Marie - 27 september 2010 09:00

MORGON:
Ja, jag ber verkligen om ursäkt för att bloggen stått stilla under helgen. Jag har inte haft någon kontakt med internet under dagarna och vi har inte hunnit göra något annat än sova, äta och jobba i helgen så jag har uppdaterat allt idag. Tack för alla kommentarer som kommit in när jag varit borta!
Jag har lite problem med motivationen, jag känner igen detta. Nu har jag gått ner massor och egentligen är jag väl nöjd men vill gå ner de sista kilona men det är svårt att motivera sig till att göra det.. Funderar på att sluta med ersättningarna dock. Jag vill nog gå ner till handfast minus. I dagsläget tror jag att det fungerar bäst med min motivation och hur jag vill leva just nu. Jag ska fortsätta fundera på det men det lutar åt det.


LUNCH:
Sov dåligt inatt.. Jag är verkligen trött.. Min kropp börjar strejka igen.. Undrar om jag inte var riktigt bra när jag stressade runt hela helgen.. Idag ska jag träna Zumba och promenixa hade jag dock tänkt :)


EFTERMIDDAG:
Har nu dansat Zumba och promenerat med mannen och vovven, härligt! Träningen har jag inte lagt av med i alla fall :) Fast jag har inte varit på gymmet på en vecka.. Första veckan jag inte gått till gymmet alls, men när jag inte mått bra är det ju naturligt att jag inte tränar. Men men, kul är det!

Handlade lite i centrum och gick in hos floristen och köpte en underbart fräsch höstbukett till hallen :)


MIDDAG:
Har nu ätit middag, lite kött och grönsaker i ugn. SÅ gott! Känns skönt att vara hemma igen! Jobbar på som sjutton med alla bilder etc. Det är jätteroligt när man går igenom "skörden" av alla bilder och hittar favoriterna! Jag är väldigt trött måste jag säga.. Kommer nog att slockna tidigt idag har jag en känsla av! Imorgon SKA jag till gymmet :) Så det så!


Sov gott allihopa!


Steg: 10491

Gym: 0 minuter

Promenad: 30 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards