Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Dag 73

Av Lisa-Marie - 4 september 2010 09:01

MORGON:

Åh härliga morgon.. Inte så mycket, vaknar av att det stinker, det visar sig att hunden är lite sämre än jag trodde.. Lilla älsklingen.. Nu överkokar jag ris som hon ska få äta lite av, hon dricker mycket vatten och verkar någorlunda pigg ändå så det känns ju skönt.. Men jag förstår inte varför hon är så dålig i magen.. Mattes älskling.. Hon ska få vila ordentligt idag och bara få sönderkokt ris och så ska jag köpa kycklingfilé och sönderkoka den också.. Förhoppningsvis blir det bättre då.. *orolig* Jag äter min vanliga frukost som vanligt! Gott gott!


LUNCH:

Det visade sig att min mamma beställt Zumba Fitness så nu har jag dansat Zumba *puh*. Det var rejält tungt och jobbigt men SKITroligt :) Jag har hittat något som passar mig utmärkt! Mer av Zumba till folket! Ungefär såhär såg jag ut länk till jätteroligt klipp, ni måste se :)


Så nu har jag druckit massa vatten (ja verkligen MASSOR, man blir uttorkad av Zumba och ätit en chokladbar, känner mig jätteduktig! Ska gå ut på min promenad nu tror jag.. Fast jag känner mig lite mör haha..


EFTERMIDDAG:

Har varit på min vanliga promenad, härligt! Var lite kall/varmt så jag tog av och på mig tröjan hela tiden.. Så jobbigt när det är sånt här väder.. Det blir liksom inte samma sak när det är kallt ute. Nu är hösten här, det är bara att inse fakta.. :) Hej då sommaren!

Ser så fram emot slutet av att bara äta ersättning, det ska bli fantastiskt att få äta lite mat! Varm mat, det är nog därför min middag är så himla viktig för mig, min älskade couscous, det känns liksom att det är riktig mat... :)


MIDDAG:

Ätit couscous :) SÅ gott! Snacka om att man inte är kräsen. Inte för att den inte är god utan för att jag ätit det hur länge som helst nu men den slutar liksom inte att vara supergod!!! :)

Det blir svårare och svårare att hålla sig måste jag säga, tankarna går över till mat väldigt ofta, lite som i början och man känner att snaaaaart så.. :) Men man är ju inte mer än mänsklig och önskar att det kunde gå fortare!


Älskar mitt nya hår förresten! :) Jätteglad med nya frisyren, ska försöka fota så snart som möjligt så ni får se, jag är supernöjd! Hade lite likadan i vintras men inte exakt.


Ja, god natt med er då, ni får jättegärna lämna en hälsning när ni ändå är här :) Jag behöver verkligen all pepp jag kan få nu då det är lite jobbigt med suget.


Steg: 14767

Gym: 0 minuter

Promenad: 40 minuter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu nå...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards