Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Dag 83

Av Lisa-Marie - 14 september 2010 07:35

MORGON:

Ny morgon är här! :) Vaknade rätt tidigt, gick upp och gjorde kaffe och dricker vatten, ska "äta" frukost snart. Har väl tänkt att göra ett pass Zumba och sen gå på promenad när mannen kommer hem så har jag gjort mitt idag :) Längtar verkligen efter mitt Zumba, det var några dagar sedan (tror jag..)!

Idag blir det spännande! Ska bli sååå roligt att känna att 12 veckorsanalysen är klar!


LUNCH:
Var tvungen att åka till en vän om behövde mig så jag fick stå över Zumba nu på förmiddagen, kom hem och gick direkt ut på min powerwalk så nu är den över. Ätit lunch och nu ska jag duscha och sen bär det av till Itrim och min hälsoanalys! Tjoohoooooo! :) Håll tummarna!


UPPDATERING EFTER HÄLSOANALYSEN:

-20,5kg på 12 veckor. Jag klarade mitt mål!!! :) Förstår ni hur glad jag är?? Mitt konditionsvärde gick från 25 till 45. Känns helt otroligt! Jag väger nu 73,1kg och mitt BMI är på 27,5. GO MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :)


EFTERMIDDAG:
Ligger hemma och gottar mig och mår allmänt bra över hur det gått för mig i sommar, kan knappt förstå att de första 12 veckorna snart är över.. :) Känns som igår när jag startade och tänkte.. ÅÅÅhhhh, September är verkligen sååå långt bort och nu har jag haft min 12 veckorsanalys.. Helt sjukt!! Jag är sååå glad!! Lägger in lite snygga -20kilos bilder längst ner :)


MIDDAG:
Ätit middag :) Skulle smaka moussakan men glömde helt bort den i väskan och åt en couscous.. *suck* MEN jag får testa den imorgon istället..

Är ganska trött, det ska bli skönt att få lägga sig ner och sova ikväll.. Känner mig bara allmänt glad och positiv! Härliga itrim, härliga liv och härliga framtid! Imorgon blir det mer studier och kokbok :)

Sov gott till er och kram!


94kg                  84kg                  74kg

     

     


Steg: 10025

Gym: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

 
 
Ingen bild

Therese

14 september 2010 15:26

STORT grattis ! Du är så duktig ! Var stolt över dig nu och njut av dagen!!! kram Therese

 
Ingen bild

Therese

14 september 2010 15:47

Jippi, jag är också glad idag... vägde mig nyss på trim och hittills har jag gått ner 16 kg (!)heja heja! kram

 
Amelie

Amelie

14 september 2010 16:00

Grattis grattis!! Shit va bra, verkligen imponerande :)

http://thereturnofamelie.blogspot.com

 
Ingen bild

Lisa-Marie

14 september 2010 19:01

Heja Therese! Vad härligt med sånna resultat! :)
Tack för din kommentar och för all hejning haha..

Amelie, tack för att du är här och hejar!

Underbart när en så massa underbara människor kommer in och hejar på en! Känns fantastiskt!

Kram på er alla!

 
Monika

Monika

14 september 2010 21:44

Hej Lisa-Marie! Vill bara säga att du är fantastiskt duktig och fasiken vad du kämpat på! Har kollat in på din blogg med jämna mellanrum och det är otroligt inspirerande att se bilderna på din förändring. Kram från en annan Itrimmare :)

http://365dagarsresan.blogspot.com

 
Lina

Lina

14 september 2010 22:29

WOW sån skillnad på bilderna, verkligen inspirerande!! Stoort grattis! :)

http://linasitrimresa.blogspot.com

 
PhD

PhD

14 september 2010 22:53

Fantastiska resultat! Jättegrattis och njut av maten imorgon. Kram :-)

http://komitrim.blogg.se

 
Ingen bild

Lyllo

15 september 2010 11:42

Snyggt! Otroligt bra jobbat och en mycket inspirerande blogg. Grattis till ett strålande resultat!

 
Ingen bild

Lisa-Marie

15 september 2010 13:01

Vill tacka alla för ert stöd och hejarop! De hörs ändå hit :)

Ja, det känns fantastiskt bra måste jag säga, att kunna säga att mitt första mål är avklarat, jag gjorde det liksom haha..

Tack igen!
STOR KRAM!

Mvh Lisa-Marie

 
Sussie

Sussie

15 september 2010 19:57

Grattis! Kul att se bilder. Vilken skillnad! Heja på! Kram från Sussie

http://itrimsussie.blogspot.com

 
Uffe

Uffe

15 september 2010 22:34

Helt grymt!

http://atrimuffe.blogspot.com

 
Ingen bild

Kristina

17 september 2010 16:13

STORT grattis till Dej! Vilken skillnad på dej på bilderna!! Lycka Till!

 
Ingen bild

Lotta

17 september 2010 22:06

snyggo! så himla duktig du är :D *stolt*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu nå...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards