Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Dag 93

Av Lisa-Marie - 24 september 2010 08:37

MORGON:
Nu är en ny morgon här, vaknade av huvudvärk.. Jättekul! Förstår inte hur jag ska bli av med huvudvärken.. Ska försöka dra mig till gymmet idag. Måste nästan ta mig dit trots huvudvärk och kroppsvärk :) Annars så har jag inte varit där på hela veckan.. Så illa får det inte bli...

Jag måste nu skriva ut en massa info samt studera innan vi åker till Borlänge ikväll!


LUNCH:

Det blir inget gym för mig idag tyvärr.. Hinner inte.. Blir lite Zumba för att försöka kompensera, men jag får gå ut och gå senare idag istället. Känner mig rätt seg, vi håller på att fixa och dona och packa för fullt. Planeringen har spruckit lite.. :) Ska bli skönt dock att åka bort över helgen, jag älskar mitt jobb ibland!

Hörs lite senare! :)


EFTERMIDDAG:

Riktigt stressig dag och vi har verkligen inte hunnit med någonting som vi skulle haha.. Packade allt och glömde hälften.. :) Lämnade vovven hos våra vänner som ska ta hand om henne!


MIDDAG:
Har äntligen kommit till Borlänge, lång väg känns det som, vi var rätt trötta när vi kom fram vid 20.30 och fick vänta ända tills 21.30 innan vi fick börja ställa upp våra saker i lokalen. Det innebar att vi inte var i stugan förrän 23.00 Tröttiga som attan! Jag åt en kycklingsallad medans vi väntade så jag hade mat men mannen fick vänta ända tills vi kom till stugan innan han fick middag stackarn..


Steg: 10121

Gym: 0 minuter

Promenad: 30 minuter

 
 
Ingen bild

Therese

24 september 2010 13:23

Hej LM, fy för huvudvärk.. vaknade också med det i morse. Har druckit massor med vatten, och en extra kopp kaffe på fm. Känns bättre...
Har upptäckt att jag står mig bättre på dagen om jag dricker chokladdrycken till frukost, den är mums! Sen blir det tomatsoppan, min nya favvo, till lunch. Skönt med helg, hoppas ni får en riktigt skön helg o att huvudvärken släpper. Kram

 
Ingen bild

lotta

26 september 2010 10:37

Go lisa go.. :D snart ska jag träna med dig också !

 
Elin Kvist

Elin Kvist

26 september 2010 20:47

wow va duktig du är!!! :) Kul med en till ung tjej som kör itrim :) vi kanske kan länka till varandra på våra bloggar? skulle du vilja det? vi båda är ju medlemmar i itrim , så lite roligt :) jag har hittills gått ner 14 kg på 6 veckor :) kram!

http://www.elinkvist.se

 
PhD

PhD

27 september 2010 11:44

Hoppas allt är bra med dig. Blir lite orolig då du "varit borta" så länge. Kram

http://komitrim.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu nå...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards